Guten Abend!

Hemma från en trevlig OktoberFest på jobbet!
Vi hade hatttema & oktoberfest.
Alla med huvudbonad vann fina priser :)


Vackert blont kliande hår! Dräkten var iallfall fin & fick många kommentarer!
Tack SussSöt för lånet!

Tipsrunda med klurig "rebus" för att komma in i hemliga dörren var de tvungan att ropa den rätta Tyska meningen.
Ett "lag" hörde jag diskutera utanför om de skulle ropa eller ej, sen blev det knäpptyst...de gick upp till kontoret igen så dem fick vi ringa tillbaka ;)



I garaget väntade lite vätskekontroll.

Uppe blev det sen massor med mat, mörka öl & äppelpaj & Partaj till härlig (?) Tysk BompaBumpa musik!



Tack goa kollegor för en trevlig kväll!! (trots att jag fick köra min bil själv ;) )

Nu till Bädden...imorgon en heldag på Pigall med budgetpapper mellan 9-17



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Härlig kväll ser det ut som. Verkligen söt tjej i söt peruk =)

2010-10-02 @ 21:05:01
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ha ha sǻ snygg hon va då! Prost!

2010-10-03 @ 14:03:37

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0