Nostalgi....

Krumbuktade mig längst in i sidogarderoben & fick till slut fram massor med Nostagi!
Sen ner i källaren & leka ByggareBob.
Förr gjorde man riktiga grejer som håller i evighet.
Men lite försiktig med plasten fick jag vara, och upptäckte till mitt stora förtret att hissen hamnade på fel håll.
Men den får nog vara så för jag chansar inte på att plasten håller för ett ned & uppmontage till.

Detta fina, var en av de allra bästa presenter jag fick som barn.
Salongen fick jag när fyllde 7 år & huset nån jul eller födelsedag senare.
Nuförtiden slutar ju ungarna att leka med Barbie många år innan vi gjorde, så lika bra att Essie får det nu.
(hon ska få det när hon fyller år)




Lite skralt på möbler bara, vet inte vart mitt tagit vägen, har för mig att det skulle finnas vardagsrum också men det kanske har gått sönder.
Så...har någon Barbiemöbler i gömmorna som ni inte kommer få använding av så köper jag gärna!
Kök & sovrum är fixat.



Salongen, med tillbehör. Tom lilla vattenpumpen fungerar & jisses vad jag lekt med dessa grejer!
Har lite hästar också men de var så klippta & fula så de flesta får jag kasta nu :(
Stallet har Essie redan fått & leker massor med det.
En riktig Barbie tjej!

Pssst...säg inget till henne nu, la ut detta för jag inte kan hålla mig & ifall någon har lite möbler som kan passsa ;)

Nu ska jag gå till övriga familjen som huserar hos Svärisarna & äta lite mat!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Vilket fantastiskt hus, och vad fräscht det var trots många år på nacken fniss :-). Har aldrig ägt ett sådant, jag blev uppslukad i det vanliga dockhuset istället...(så tyvärr inga möbler att sälja heller).

2010-10-24 @ 20:26:36
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0