Nya Glajjor!

Jättenöjd!
Supersnabb leverans (beställde i onsdags förra vecka)
Bra service
Superbilligt! (1495:- för båda inkl. synundersökning)

Ni får ha lite överseende med min yviga frisyr & bortsmetade makeup...så jag ser ut efter en kaotiskt arbetsdag där man trasslar in håret i headset (haft lock för ena örat hela dagen så fick ha headsettet på fel öra...) & gnuggar ögonen & har pannan i djupa väck när man funderar över villkorstexter & andra klurigheter. :o)


 




Nu ska jag umgås med mina underbara små!

Maken är i grannlandet Danmark & spanar på stenar.


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Jättefina brillor. De klär dig, även att vara lite hedsetrufsig...

2010-10-12 @ 10:00:36
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Snajsiga brillor!!!!

2010-10-12 @ 16:00:53
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Syster

Snygga glajor, vi kommer bli lika du å ja, kanske ska bli svarthårig.. najs tröja, så har vi inlett klädesbytardagar!

2010-10-12 @ 17:30:04
Postat av: Anonym

Syster: Jag ska banta 15kg nu när du ska gå upp minst det & snoa hela din garderob!

Du kommer bara ha skorna kvar ;)



Så sätt lås på dina saker nu mohahaha....

Har OddMolly i siktet...

2010-10-15 @ 22:30:24

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0