Snökort...

Undrar jag hur många snökort som figurerar på bloggarna idag...
Essie frågade såklart om tomten kom idag.
Men tomten har nog flyttat till bloggarnas hus idag, hemskt vad lite snö framkallar julstämning ute i stugorna. Här hemma framkallar det mest tankar på högre värmeräkning & hur man kan lyckas ha 4 olika storlekar på typ samma sorts vantar. 



Sen lovar jag, att ni kommer inte få se en endaste jul-grej innan 1:a advent på min blogg ;o)

Men vi har iallafall varit ute i snön...


Nice med lite snöööö...

Kvällen har bjudit på smaskig mat & skönsång! 


Olle tycker Olle är en skön kille. So do I!

Imorgon....Skogen - bytesmarknad - middag med vänner -kanske, fixa hemlis för Essies födelsedag.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

haha! Jag som tänkte kika in och på lite julideér så här två månader för jul... ;-)



Trevlig helg! :-)

2010-10-23 @ 06:33:30
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Anneli

Nej alla kan ju inte servera julsaker i förtid :-). Ellinor tittar faktiskt på det där luciatåget titt som tätt, bara det att det var ett tag sen innan häromdagen och det lustiga var att hon frågade efter det utan att ha sett snön så i henne bodde nog inga julkänslor, dom stod jag för :-)

2010-10-24 @ 20:28:30
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0