Zzzzzova...

Äntligen har Knottarna kommit till ro.
Lite sent en vanlig torsdag men det hände grejer idag!
Olles säng var redo för leverans! Lite snea väggar inne i alkoven gjorde så den behövde sågas till lite så den kom på plats. Men det gick ändå ganska fort & sen var den färdig!
Båda ville naturligtvis prov-sova så de fick de ju göra en stund. 
Jag är jättenöjd med sängen så den får han sova i många år!
Ska bara fixa en lite tjockare madrass som känns lite bättre även för oss vuxna att nattas i.



Sängen har jag köpt av snickeri36 precis efter hur jag ville ha den.
Olles alkov är 186 så ingen vanlig säng går att trycka in i det hålet.
Vi ville inte ha en växasäng för lika bra att köpa nåt vettigt så vi & gäster också kan sova i den!

Nu, dags att valla Baloo ute i snön.
Sitter & drömmer om nyare husvagn...passar ju jättebra i detta vädret...
Imorgon äntligen fredag, hade tänkt jobba ett par timmar men får väl se om det går att köra på morgonen.

Trevlig helg på er!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Perfekt när man kan måttbeställa och få det precis som man vill ha det. Jättemysigt & fint blev det. (Gammal kollega till mig den där Stefan, har hört att han gör mycket fint :-))

2010-10-22 @ 09:01:24
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Sussi

Ja, jag är supernöjd med de grejer jag köpt av Stefan och Carina sen är de så himla goa och trevliga också så det känns bra att beställa fina saker av dem!!

2010-10-22 @ 20:17:51
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/
Postat av: Hasse

Bra längd på sängen! Då kan jag söva Olle fler gånger =)

2010-10-26 @ 12:18:18

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0