Ännu en helg till ända...

Essie börjar med att gratta Nova som fyllde fem år i fredags!
Hennes bild i tidningen är varsamt urklippt & lagd till samlingen! (Essie samlar på barn hon känner)

Idag har jag rensat min garderob & städat undan sommarkläder & bytt mot vintrigare saker.
Tycker inte alls det är lika roligt att skifta från sommar till höstgarderob.
Men senare under dagen var vi hos mina föräldrar & jag blev tvingad att ta hem två kartonger med kläder ;)
Det blev glada utrop både från mig & Essie när de kollades igenom hemma!

Detta ska jag absolut ha på jobbet nån dag...måste bara laga gylfen...



Byxorna är sådär ankellånga & går in i smalbenen. (maken som fotar så allt kom inte med)
NKOTB tröjan var guld värd & jag var så rädd om den att jag hade den uppsatt på mitt flickrum ihop med en hel vägg urklipp av mina Darlings!
Jag var kär i Danny..mest för att Joe & han den snygga mörka yngre brodern (?) var upptagna av Kakan & Plättan..eller var det Josse som gillade han? Ja, sen var juDanny liiite lik min superhemliga kärlek som vi kallade Kalle Anka ;)

Jaja..när jag ska vara fin & gå på fest fanns det en vacker rosa päls oxå..


WondeFuult :)

Men på den tiden det begav sig, 88-90 var man ju ruskigt snygg!

Idag har vi mest ätit.
Bullkalas hos Makens bror som fyllt år.


Efter det åkte vi vidare till mina färäldrar & fyllde magarna med söndagsstek.
Ungarna var på kinkigt humör & Olle höll på att somna mitt i moset.
Bad stod på schemat inför kvällen så lika bra att de fick bada i Spakällaren på Skogsvägen!



Essies räcka ut tungan får symbolisera min fortsatta kväll med att betala räkningar & sen sortera klart strumplådan som jag hällt ut över hela sängen.

Bonusbild:


Kvällens sömntutor...


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Underbart snygga kläder tycker jag. Hade en minicrush på NKOTB, men jag vet inte om jag var för gammal för att bli fanatisk....!? (Utan att just för stunden exakt veta hur gammal du är...)

2010-09-26 @ 22:34:34
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Frida

Men den rosa kappan e ju URSNYGG! Vill minna att de finns en mindra me, du å Essie kan ju ha lika =)



Å dom brallorna va ju inte heller å leka me! Snygg syster>!

2010-09-26 @ 23:00:35
Postat av: Gabriella

Nova hälsar till Essie och tackar så mkt :)

Sötfis som samlar på bilder...

2010-09-27 @ 10:24:29
Postat av: Anneli

Det stämmer att "badtunnan" är en uppblåsbar bubbelpool. Vi köpte vår på K-Rauta. Kan tyvärr inte hissa eller dissa eftersom vår bubbling uteblev pga kortis i en sladd. Reklamation nästa =)

2010-09-27 @ 22:13:14
URL: http://fikamonster.blogspot.com
Postat av: Micka

Härliga bilder! :)

2010-09-28 @ 11:24:00
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0