Glöm inte att rösta!

Spännande dag idag & jag hoppas att vi ikväll får en Rödgrön regering med Mona i spetsen!
Dagens stora uppmaning är självklart att rösta!

Jag ska vara i valstugan mellan 16-18 idag, sen blir det valvaka!
Måste säga att det varit så roligt att jobba i valstugan & att varit med på stan.
Igår delade vi ut rosor, och vibbarna känns bra, och det är inspirerande att lyssna på vad folk på gatorna vill & har att säga!

Ikväll vet vi....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Supertrevlig kväll hos Smullan & Make igår!


Förrätten stod jag för, lax rullad i pepparotsost & ruccola.
Caviarsås & advokado


Entrecote & rotgrönsaker med gorgonzolasås.
Underbart gott!


Sen kom det en ful inbrottstjuv....men hundarna skrämde iväg den..
Spela Wiiiiiiiiiii Jippi!

Nice kväll!
Nu dags att lägga rostbiffen i ugnen, sen ut & klippa gräs!

Hej svejs på er sålänge...




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda S

Vi ska ta en promenix till vallokalen idag! :-)

Vilken härlig kväll och vilken god mat! :-)

2010-09-19 @ 11:41:49
URL: http://gladaprickar.blogspot.com
Postat av: Jessica

jag har satt upp den kl 10.30 den 17 oktober.

2010-09-19 @ 12:00:23
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag har självklart gjort min plikt & röstat!!! ;-). Maten ser underbart god ut!!! Kan du inte lägga ut "recept" på förrätten?

2010-09-19 @ 16:42:45
URL: http://fikamonster.blogspot.com

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0