Baloo hos Alice..

...hälsat på Lillprinsen idag, så nu är han inte min på pappret längre.
Åkte faktiskt därifrån senare med lättare hjärta än på länge!
Kommer säkert en & annan tår framöver också, men när jag ser hur de är mot hundarna, samt att Baloo är så lugn & fin trots att jag är där känns det mer & mer som helt rätt beslut!
Annars när han varit hos någon ett par dagar eller så har han varit stissig & varit
på mig hela tiden tills vi gått hem.
Han satt en hel del hos mig, men var ändå så avslappnad.





Kommer ju träffa han framöver också en del så borta är han ju inte!
Ser ni vem som är vem :o) Knappt så själv ser vem som mular in nosen direkt när man sitter vid bord :o)

Önskar fam A. all lycka med min Baloo!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda Sjölin

Han er jätteglad ut och de ser så goa ut ihop! :-)

2011-08-17 @ 09:33:05

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0