Börja röra mig...

...dags att ta tag i mig & reparera mig själv!
Senaste läkarintyget är det ändrat från "vila" till "motion, gym". Gym vet i smen...avskyr verkligen det men kanske får ge mig & lyda farbror doktorn ett tag iallafall så nacke/rygg klarar hålla huvudet högt när jag ska tillbaka till jobbet. (Jag har jättebesvär med nacken, kommer av spänning)

I början av sommaren gick jag ner ett par kilo pga ingen matlust. Sen kom matlusten tillbaka men har inte rört på mig alls på det vis jag brukar pga yrseln jag dragits med = mer vikt :/
Nu är det bättre med karusellen i huvudet så dags att ta på MBT skorna varje dag.
Ibland är det svårt att motivera sig, skillnad innan när Baloo fanns här, då var man ju tvungen att gå ut i alla väder & flera gånger/dag.
Men bara att ta tag i det & tänka på mig själv. Jag SKA bli bra & då måste kroppen vara bra också!



Lite husprojekt som stått stilla över sommaren börjar röra på sig igen:




Badis, vi kan gå på toa sen början av sommaren. Nu är det bara elen, ventilation & duschväggar kvar!
Kommer bli ljuvligt att ta sin första dusch uppe & slippa gå ner i källaren.
Här har de  tagit bort fönstret som suttit kvar på utsidan & satte dit ny panel där!

Jag gjorde lite stenprojekt häromdagen, det måste väl räknas som gym?!
Det ligger kullerstenar bakom småstenarna också, men de syns inte.



Nästa grävprojekt för mig blir där man kommer upp från vägen.
Tänker sätta gröna växter där som sköter sig själv.


Så nu på med MBT:na & runkeeper för en runda!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0