Glad!!

Gått bra att jopbba två dagar!
Yr är  jag men kollar jag ner i backen på perrongen & när det är raksträckor går det hyffsat. Är ju ganska luttrad & van att ha ont i huvudet nu så ja, det känns bättre att jobba lite än att ligga hemma.
Men surrigt i huvudet är det så gäller att tänka mig för & inte dra på gasen nu!
Måste ofta pausa från datorn & röra på mig. Men är glad att det överhuvudtaget går att göra lite nytta!
Susar & brusar i huvudet om kvällarna men ligger på min spikmatta en stund & lyssnar på bok på mobilen :o)
Blivit helsåld på pratbok, så längtar redan tills tågturen imorgon :o)


Lördag hade vi lite släktträff i Lövhult med makens kusiner!
Va en hellyckad dag som jag & maken avlsutade på Eksjö stadsfest & jag fick en kalasplats när mina idoler The Ark spelade!! hade tyvärr inte med kameran dit bara.. :/






Söndag Antikrundan!
var ganska roligt att köa en timme med kaffetermos & bullar.
Mina små vaser som jag fick i arv efter gammelmormors kusin var frpån 1890-talet & massproducerades i Tyskland för att säljas på postorder. Nåt värde hade de tyvärr inte ://
Kanske skulle tagit med mig hunden på bilden  istället?!?
(Nån som känner sig träffad än eller?! Om hunden alltså...)





Bröllopsdags...
På lördag är det Alex & Björns stora dag. Letat klänning länge länge men butikerna tycker inte att man ska gå på finfester i september! Många butiker har inte en enda klänning som passar på fest...
Men idag köpte jag hem dessa två att välja på, vilken tycker ni?!
Övre ser inte så guldig ut irl, den är från Vila. Den undre är lite mer beige än grå & kommer från Sisters.
Ska jag ha svarta strumpbyxor till eller ljusa?
Funderar på mina bröllopsskor eller svarta klackskor med träklack. Eller guldsandaletter, men de är fula med strumpbyxor i.
Letar också nån sjal/mindre kofta att ha över axlarna & dölja gäddhänget med. Nån som har till låns så hojta!



Nu fixa lite innan det blir soffhäng & vila hjärnan en stund!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna Giss

Jag har svart mindre kofta om du vill ha.. även en lila o en turkos!



Om du inte ska ha den grå kanske jag kan klämma i mig i den till dopet på lördag?? =)



Kram

2011-08-30 @ 19:31:10
Postat av: Syster

Fin manekäng du har! Ja tycker den första blommiga, me svarta skor. Ha kul! KRAM

2011-08-30 @ 21:04:56
Postat av: Sussi

Du får gärna snoka runt i min garderob med, fast jag har väl inget längre som är på modet ;)

Har du fortfarande inte fått svar på vart den fula hunden kommer ifrån? Den hade väl varit bättre att ta med sig till antikrundan!! fniss

Fina klänningar och söt Essie, svårt att välja någon av dem men du löser säkert det!! Kram

2011-08-31 @ 12:33:01
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0