Sommaravslut!

Packat ihop Blå slottet på Tylösand i lördags,  sen åkte jag & barnen till Götet.
Maken & bror körde hem stora ekipaget till bya igen!
Längtar till nästa sommar!
Helgen i gtb bjöd på följande trevliga saker:






Efter en dag med barnen & C kom maken & bror tillbaka & måndagen tillbringades med mina båda syskon m. familjer på Liseberg!
Perfekt dag!
Alla hade världens glada humör, alla åkte massa karuseller, vädret ok & knappt några köer!











Tack alla inblandade för en så bra avslutning på sommaren!!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: caroline

Tack själv, mysigt vi hade o perfekt väder o allt! Snygg kort du fick med på mig o Agnes då ;-)

KRAM

2011-08-16 @ 22:38:05

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0