Lite klagan & släkt träff...

...är så trött på mig själv!
Finns det en avslappningsmaskin man kan lägga sig ett par dygn & bara s l a p p n a av!
Ansiktet & skinnet på huvudet känns som jag har botoxat mig som värsta hollywoodfrun.
Öronen surrar & piper, som man har myrkrig från en gammal tv därinne.
Huvudet dunkar av spänningshuvudvärk heeeela tiden!
Jag är så frustrerad!!!
Va ju ganska ok flera veckor, tills vi åkte till Liseberg. Efter det kom yrbollen i huvudet tillbaka.
Sett fram emot att börja vardag med lite jobb igen, så va inne tre timmar igår & vart helt koko efter det :/
Inte sämre än innan efter förra måndagen men blev bara så otroligt extra trött på detta!
Bara förra lördagen som kändes ok.
Ger det helgen, inte borta på måndag måste det hända nåt! Jag tror ju jag börjar bli knäpp på allvar!

Är det någon därute som har/haft liknande får ni hjärtans gärna ringa mig & förklara & berätta hur det gick över!

Släktträffen 2011

Pappas släktsida har från förra året utökats med tre småttingar. En av dem va med & det va Stina.
Av 53 möjliga kom 38 till Skogsvägen för umgänge, lekar & grill!
Svårast av lekarna va att gå på en planka med en kikare bakåfram. Bara barnen som klarade det bra!
Att träffa en femma i en spann va oxå svårt!











Osså lilla Fina Stina!! ärldens goaste bebbe!!


Trevlig helg på er!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Nä va jobbigt att det inte släpper.. men vad jag vet så sägs det att det tar lika lång tid att bli av med som att bygga upp, så se till att inte stressa fram friskheten utan ta den tid det tar!

Du vet var jag finns om du vill få lite lugn och ro!

Kram gumman, jag är ju hemma nu igen!

2011-08-26 @ 23:05:43
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0