Regn ute och...

...inne.
Läcker in nånstans på hallen, håller tummarna att det inte gått för långt!
Idag känns det som höst.
Björkarna nere i parken börjar redan gulna.
Denna sommaren har varit lite kaosartad, men efter regn kommer solsken!

Lite skoj har vi haft iallafall men det tar lång tid att komma tillbaka efter man har kraschat!
Jag har varit sjukskriven sen 10 juni & det tog 6 veckor att resa sig ur soffan.
Den berömda väggen drabbade mig med buller & bång och det har inte varit en rolig upplevelse. (fast enligt min läkare finns ingen vägg utan det heter depression/stress)
Med att säga som det är, hoppas jag kunna hjälpa någon som kommer i samma situation. Det har hjälpt mig massor att prata med vänner som gått igenom samma sak, och förundras över hur många det faktiskt är :/
När kroppen skriker nej som det gjorde på mig har det gått alltför långt.
En utlösande faktor är troligen rökpillren champix jag åt i feb. Det var då jag började bli yr & tänka konstigt.
Efter första kuren avbröt jag därför den, men med all stress i bagaget & sen våren som kom med ännu mer så tog det stopp.
Nu är jag klart på tillbaka gång. Men många tankeställare har detta gett & nu gäller det att lägga om mitt liv & sakta komma tillbaka igen!


Baloo...
Har varit hos Alice ett par veckor nu.
De är jättenöjda med honom & nästa helg, om inget konstigt skulle hända, kommer han bli deras lillprins.
Jag har väldigt delade känslor i detta, men han kommer få det bästa hemmet som går att finna så för honom är jag inte ett dugg orolig för just honom på det viset.
Men efter 14.5 år med en berner i huset är det tomt tomt tomt!
Kommer nog dröja länge innan man slutar sakna..om man nånsin gör det?!

Jag är ändå glad för mina tre år med Baloo. Mitt glada busiga troll!
Men jag kommer hålla kontakten med honom så helt borta kommer han inte vara.
Hoppas att Olle kanske senare kan klara av nån allergivänlig hund, men just nu blir det inga djur på ett tag.


Nu fixa lite mat till badrumsbyggarna & sen gräva fram lite bilder från sommaren!

 


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Pernilla J

KRAM på dig kusse!

/Pernilla

Postat av: Linda

Kram till Dej!

2011-08-07 @ 19:59:41
Postat av: ¨Smullan

PÖSSS min söta lilla vän!

2011-08-07 @ 22:39:04
Postat av: Jessica

Kram till dig. Har varit i samma sits som du men har efter några krasher lärt mig hur kroppen reagerar och tvingat mig att lyssna på signalerna. Visst är det en tankeställare och det är många som hamnat där. Kram igen

2011-08-07 @ 23:09:59

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0