Skolstart...

22 augusti börjar min lilla tjej förskoleklass.
Kan knappt tro det själv!
Inhandlade gympagrejer i måndags till henne.
Stolt hon är & tjatar varje dag om när "riktiga" skolan & gympan börjar. (Hon går på fritids nu & det går kalasbra)




Själv har jag precis kommit hem från en pw med Anna. Vi gick nästan 6 km idag. Skönt.
Mådde inget vidare igår & halva dagen idag så var lite tveksam att gå idag men tagit det lugnt hela dagen & en tupplur & alvedon verkar hjälpt.
Svårt att veta om jag är förkyld-yr eller om jag kört på för mycket i helgen.

Måste komma igång nu så jag håller ihop till att börja vardagen igen :o)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Sicken stortjej, klart spännande att börja skolan, eller nollan! Kul att du skriver här igen, hade missat de så nu fick ja en massa härlig långläsning =)

2011-08-18 @ 09:21:23

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0