Sommar 2011




Sommar 2011




Bus i parken


Essie går på simskola i tre veckor & klarar efter det att simma 20-25m alldeles själv!



Olle kontrar med att lära sig cykla!


Essie köper inlines!





Fina lilla Stina döps!
Kusinerna hade tränat på Idas sommarvisa.
På "genrepet" sjöng alla fyra så fint så fint,
men när det blev publik blev det lite buttrare miner ;)
Efterkalas på kvällen hos bror & C & deras nya fina uteterass!



Olle fyller tre år & får en Cars tårta!
Sen var det många Carsgrejer som gömde sig i paketen :o)



Med lite inspiratiopn från L. blev detta sommarpresenten till fröknarna på förskolan.
Olle går upp på stora avdelningen & Essie gjorde sin sista dag på där :/



Midsommar i Grimstorp under dagen.
Firade med lite bröllopsfeeling med samma tårta vi hade på bröllopet.
Moet blev vi bjudna på men jag va chaffis så fick inte smaka.


Till Tylösand blev det lite oxå när jag kom tillbaka lite från dvalan :o)
Många av våra fina vänner & familj har vi träffat där & gjort roliga saker med!
Underbart underbart så nästa år blir det helsäsong igen.


Till Tylösand blev det lite oxå när jag kom tillbaka lite från dvalan :o)
Stooooora glassar fick man!!








Så ja mellan varven & speciellt sista två veckorna har vi haft en jättefin sommar!

Stort tack till vänner & familj som hjälpt oss så himla mycket speciellt i början av sommaren.
Vet inte hur vi fixat detta utan er alla!!





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

åh va härligt att du skriver av dig och vilka härliga bilder du bjuder på! Vi måste mysa lite snart, film, tee och lite ljus tycker jag!! Kram och va rädd om dig!! Du vet vart jag finns!! :)

2011-08-07 @ 22:42:12
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/
Postat av: Jessica

Underbara bilder och berättelse om sommaren. Inte bara jag som har lite höstfeeling.

2011-08-07 @ 23:06:24
Postat av: Linda Sjölin

Wow vilka härliga bilder! kul att få se! :-)

2011-08-08 @ 20:40:46

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0