Baloo

Nu är Baloo på besök över helgen!
Härligt.
Lika förvånad som förra gången, han bara kommer in & gör sig hemmastadd precis som han aldrig varit borta.
denna gången kom de & lämnade, & efter att kontrollerat huset stod han vid Husse vid dörren & passade, men med en skinkebit kom han in & la sig som han brukar bakom mig.
Håll tummar att det funkar med Olle. Förra gången var det ju en hel vecka & då blev det medicin sista dagarna.
Får försöka hitta lekkompisar till Olle i helgen om han är helt pigg imorgon. Han hade feber igår & varit lite låg idag men ingen feber.

Imorgon är det julpartaj med jobbet, ska bli riktigt roligt. Iår blir det Harrys i jkpg som får stå ut med oss ;)
Jag röstade på Eksjö igen men fick inte riktigt igenom det. Kan iåförsig förstå de som bor i mullsjöhabo/bankeryd.
Kommer nog tyvörr inte kunna gå på Julshowen iår, partajvännerna går på lördag men då har jag inte barnvakt + att B är ju här :)

Hade tänkt låta er njuta av Essies gonattvisa till Olle "Härlig är Jorden" men den hittar varken fram till min mail eller till min Youtube så orkar inte pilla mer med det.

Ska slå in julkalendern nu innan bädden! Ungarna är helt nostaligska över sina kalendrar OCH den gamle godingen krubban som hänger med ;)
Men iår funderar jag på att inkludera tomtelandskapet i den kalendern...
Eller kanske låta Jesusbarnet komma redan på Lucia?!


Skypat lite med M & kikat på L. Underbar hon e & snart hoppas jag de kommer hem!
Kommer ofta på mig själv att tänka att jag ska köra förbi, ringar eller att vi ska fråga om de ska komma.
Men snart så..snälla Tomten....ta med dem i släden lagom till jul!



Natti natt!





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Ska vi behöva åka släde hela vägen hem... brrr, men allt för att komma hem till er :-)

2011-12-02 @ 21:08:11
Postat av: Syster

underbart me b hemma! Kul att han kan hälsa på ibland å att du kan se han i sin ny afamilj å me alice!



Julkalender! ja minns de fula jesusbarnet vi hade, men lika spännande varje år iaf! Va va de palmblad, gräs, trebenta getter, visemän mm Kul!Ja gillar de konceptet, behöver inte va leksaker varje da, fast de e ju kul.. Stina har fått tre "helgpaket" av mormor, ja e så nyfiken!!!



Ha en undervar julfest!

2011-12-03 @ 00:01:12

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0