Julljus...

Älskar levande ljus...
Massor massor!
Såhär mysigt har vi nu. Brasan också förstås & lite vanliga här & där.
Kvar att pynta innan Juleafton är granen som vi ska hugga imorgon & ute.
Fast ute...alla lyktor släcks av regnet, bara elslingorna som funkar..och de är på fel sida...gravljus & batteriljus...spelar ingen roll..just nu känns det som vår i luften.

Bjuder på lite ljusbilder från oss...men...det finns två fel...vilka?!?!














Kom igen nu sniglar, kommentera...ni kan ju inte låta Syster stå för det varenda gång....
Vilka foton ska bort? Vilka kort är redigerade? Hur?

Jag har inte fotat så mkt på sista tiden & minns inte hur man fokuserar...ba....
så irriterande..ville ha närbild på blommorna & suddiga ljus & tvärtom, men fick inte alls till det.
Vill & måste ta mig mer tid till kameran!!!

 




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Den där tomteälgrenen ska bort. Visserligen lyser den upp men ändå och huset med snö, det är ju barmark ute...

Två bilder har du gjort svartvita och undrar om inte den översta är redigerad. Hur vet jag inte. Väldigt häftigt ljus i allafall. Ljud är underbart och jag håller med dig. Stämningen försvinner lite när det inte är snö. Kram

2011-12-17 @ 07:11:45
Postat av: Anna Giss

Fina var de hur som haver =) den enda som "stör" alla fina mysbilder är renbilden m dig själv på ;-) hi hi... men du är söt ändå!



Kramis

2011-12-17 @ 08:42:24
Postat av: Syster

Ske är inte från i år.. har ni så mycke snö nu flyttar ja ehm till snöland igen!

2011-12-17 @ 17:37:25
Postat av: Syster igen

Skåne ska de stå, inte Ske

2011-12-17 @ 17:38:10
Postat av: Anonym

oJ vad ni är uppmärksamma...

Den där ren-människan känner jag inte...

Och ja...Skåne var ganska slaskigt idag mot förra året ;) Men ikväll börjar det se bra ut!

2011-12-18 @ 00:45:23
Postat av: Anonym

De flesta korten ät bara redigerade med ljusstyrka & kontrast efteråt, men nästan alla blev faktisk jättefina utan färgredigering, de fulaste gorde jag svartvita då skärpan saknades helt i dem.

2011-12-18 @ 00:47:23

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0