Lång men så bra dag!

Tänk om det verkligen var den riktiga jultomten på det där kortet?
Måste vara så...

Nästa vecka kommer A&M & Lilla hem till Sverige! Hem till julfirande, familj & oss vänner! Underbart!!

Och Kakan, hon får förmodlingen åka till Ryhov och ligga där & ha tråkigt istället. Men stor skillnad på att hälsa på henne där för både Putte & Liam & oss andra. Isåfall får hon ju tom lite julafton med sina killar!
Härligt! Träffat henne idag & hon var så fin i sin Bulle. Hoppas den får växa till sig ett tag till!

Varit en lång dag, men känns helt okej. Tror faktiskt det är första heldagen som jag fixat såhär bra!
Bilåkande, sjukhus, busLiam, hem i snömodd, KF med middag som jag gick ifrån vid 22.
Hoppas hoppas känslan sitter i imorgon. Kan behövas vill jag lova. Ni får hålla tummarna ;)

Det som bekymrar mig lite med mig själv, är den födömda huvudvärken & nacken. Ska det aldrig släppa?
Jag måste UT mer, jag måste träna & få bort extrakilona. Tror att huvudvärken beror på nacken, men det är skitjobbigt att alltid har ont. Hm...jaja..inte ens mitt knasiga hjärnkontor kan få mig sur idag så det så!

Kram på er!
Nu ser vi fram mot sista adventshelgen. Vi ska ha massa julmys!!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Underbart, massa glada nyheter på en dag, och att du höll, sov nu riktigt gott me ett leende å lycka i morgon, klart att de me blir en härlig dag! Kram



hi hi snygg bild på dig å kakan i förra inlägget.

2011-12-15 @ 23:52:04

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0