LusseOlle

Lucia i regn & rusk på Tuvan blev ändå en liten succe.




Min lilla Olle som aldrig får bli stor ;) Bara två sjärngossar, Olle pga att hans tomtedräkt omöjligt gick på över overallen :o)
Vad kommer det ifrån redan i treårsålder att man ska vara pepparkaka eller tomte? VARFÖR ska ingen vara Stjärngosse??!!

Efteråt åkte vi till mina päron för lite julig mat & uppträdande :o)
Älskar bockensången!!!


Essie var i kyrkan med sin klass & tittade på ettorna (eller om det var tvåorna) och  femmorna som har tåget där, vi föräldrar till barn i andra klasser fick inte komma, lite synd, men kanske svårt att hitta lokaler som slukar alla. Essie var sur först, men efteråt var den stora grejen att de hade levande ljus....


...hm..inte kan man se kidsen vem som e vem?....

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

En sån söt stjärngosse. Lucas ville vara lussebulle på lucia. Oscars klass var alla tomtar men nu dröjer det till de går i sexan innan de har eget lussefirande. Känns konstigt

2011-12-17 @ 07:20:00

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0