Nu blev det ju helt fel....

jaha...här sitter man fortfarande sjuk i soffan!
Vad är det för underlig långvarig flunsa?
Feber om kvällen & idag vaknade jag igentäppt ända uppe i huvudet. Alla hålor i inuti huvudet är fullt med stickande svinto! Elakt!

Det som blev fel då....
För åtta veckor sen hoppade jag på träningsgrejen.
Mitt mål var att komma i form igen. Behöver verkligen det för att känna mig piggare, gladare & framför allt bygga upp rygg/nacke som jag misshandlat under min sjuka sommar i stillhet.
Jag är ju en såndär upp-och-ner, periodare mm. Kan lätt gå upp & lätt gå ner. Men brukar dra i stora bromsen när vissa kläder stramar eller när jag bör köpa en stl större i butiken. Då går jag hem slutar med vardagsmumset & tar ett par extra PW:s.
Bara det att det är otroligt svårt att hitta motivationen till två extra PW:s om dagen utan hund!
Missar ungefär 1.5h promenader/ dag utan B.

Iallafall...denna 8 veckors grejen skulle resultera i 6kg ner eller att bekvämt komma i ett visst par byxor.
Till en början gick det hyffsat. Då både tränade jag & var ute & gick.
Men sista veckorna har kakmonstret flyttat in - ingen snäll vän!
I förrgår gjorde vi slutmätningen & jag visste ju att det inte skulle bli som jag planerat..
Det enda som blivit bättre var muskelmassa i överkroppen - bra för det var ju viktigast - men resten var som Caroline sa -Vad hände här?!?!
Det som hnt var att jag blivit tjockare överallt. Tom armarna!! Tjockare.inte.mer.muskler.!
Skit också!
Är rätt besviken på mig själv, men samtidigt har jag nog inte riktigt tänkt på att det är alla promenader och rätt mat somm hjälpt mig så mycket innan. Utan träningen hade jag gått upp ännu mer dessa veckor!
Nu blir det lite svårt att fixa detta innan jul..
Men ska skippa det goda i veckorna nu & verkligen tvinga ut mig varje dag så fort jag blir frisk!

Fortsätter träna, men nu blir det Sportlife som får husera mig!
De har kanonerbjudande nu innan jul så blir ett årskort där.

Jaha...det var liten klagan från en tjock soffpotatis!

Nu till att fixa lite foton, spela wordfued & tänkt att ta en promenad ut idag. Har inte varit ute sen i söndags mer än kortare ärenden med bilen.

Just det...min ring....som ofta försvinner..
Nu är den inte borta men mitt under söndagens pepparkaksbak upptäckte jag att den såg fattig ut..
Lämnade in den igår  hoppas de hittar en likadan sten..
Men tycker en infattning ska hålla mer än 1.5år??





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Kämpa Lindha kämpa!!! Jag hejar fram dig till ett smalare och muskligare liv, inte tappa bort ringarna eller stenarna mer och ett sunt 2012!! Puss snäckan!! :)

2011-12-08 @ 18:01:04
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0