Sjuka...

Snörvel & host. Hör bara på ett öra.
Usch usch..
Hade tom feber igår, det händer kanske en gång / år.
Idag känns det lite bättre så hoppas jag kan jobba imorgon!
Parabolen har nog blivit igensnöad för det är bara robot-tv. Blir lite filmer idag.
Har tänkt kolla igenom alla Star Wars filmerna så jag vet vad barnen pratar om med maken.
Käner mig ofta lite utanför när de pratar om obi van kadobi osv.....

Känner otroligt nog ingen julstress iår. Det blir som det blir liksom. Bra! Vi ska försöka fixa julklapparna i helgen.
Har redan listan i princip klar så känns skönt!!

Kl 11 ska jag göra mammografin. Tur att det ligger nära så jag slipper gräva fram bilen.
Är inte nervös alls, men vill ha det gjort så jag kan släppa brösthistorien helt.
Alla tråkiga dåliga saker ska stanna i år 2011!!!
2012 ska bli ett mycket bättre år för många av oss!

Som en nära sa: Detta året har varit ett riktigt riktigt skitår. Jag kan bara hålla med!!
Men nu tankar vi om, och ger 2012 chansen att slå 2011 med hästlängder.

haha..jag vet ju inte vilket år det är...läste nyss igenom ovan & hade skrivit 2010 & 2011 :o)
och förra veckan sa jag till nån att jag var 32år



Passa på & skicka en lussebulle till
A&M i Columbia - håller alla tummar att ni får sätta er på planet hem till ett vintervitt Sverige med er Lilla innan jul!

Kakan - att ditt pyre ligger kvar så länge det bara går & att du får flytta till jönköping snabbt!!







Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Jag är också förkyld och känner mej så slö i kroppen. Vi får tänka som så att nu är vi förhoppningsvis pigg och friska i jul & nyår! (om vi inte smittar ner hela klanen hemma)



Håller med om att 2011 inte varit ett av de bästa. Det lägger vi snart bakom oss och ser fram emot ett strålande bra 2012!



Hopaps det gick bra med ditt läkarbesök.

2011-12-07 @ 10:55:53
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0