Badis...

....varit jönköping runt.
Fy vad svårt att besätmma nåt :o)

Byrå-kommoden tror jag blir svår, ingen byrå är ju direkt fuktspärrad & de brukar vara ganska stora, badrummet är litet så nja...får nog tyvärr spara på den ideen till jag vinner på triss & kan inreda spa i källaren!

Idag har vi kollat på detta:



Toa att ploppa i



möbel att tvätta sig i & ha grejer i.
Skulle vi ta denna lägger vi skiva på & så har vi ett runt handfat i svart marmor på istället.


detta va gulligt, oxå då med svart handfat på.
Vill egentligen inte ha vitt så det lutar inte åt denna.


Klurar även på denna, lite lyx kanske man ska unna sig när det är "billigt"?!
Måste bestämma tills imorgon, men maken vill nog ha en sån säger han!

Mycke förvånad att IKEA har så otroligt dåligt badrums-sortiment.
Synd, för där var det ju nästan gratis om man jämför vad vi tittat på.

Så idag får ni extra gärna lämna kommentarer eller tipsa om var man hittar snygg badrumsinredning till bra pris!
Letar efter duschdörrar, ska vara två glasskivor från väggen (hörn) och en sne dörr att gå in igenom.
De "billigaste" vi hittat för detta idag är 11,500kr vilket jag tycker är för mycket!





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Pernilla J

Spännande med nytt badrum!!

KOlla in Sigro - billigt och snyggt jämfört med många andra.



Kram

Kusin P

Postat av: Pernilla J

Länk:

http://www.sigro.se/sv/start/start.php

Postat av: Syster tjock

Nice! Snygga idéer ni har =) Kolla byggvaruhusen, ja har precis upptäck att yippiyaa Hornbach e tog billiga på de mesta, kanske även badrum?

Synd att Ikea inte funkar, de har iaf allt till kök =) mitt e snart klart! Denna fredagkväll e lådmonteringskväll..



see ya!

2011-02-04 @ 22:40:59
Postat av: SYSTER IGEN

http://www.bygghemma.se/inomhus/badrum/duschset/duschpanel/duschpanel-bathlife-orio-a-010-svart/p-167732-167732



2011-02-04 @ 22:44:22
Postat av: Anonym

K*tbasch har inget vi vill ha...inte K-rauta eller de andra heller...vägrar köpa badis på Rusta ;) så där kollar vi inte ens.

Tänk klump-familjen ala hjälm...måste va rediga grejjer ;)

2011-02-04 @ 22:46:41

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0