Mmmmmelodi nr 8...

...har min tolva idag ;)
Nja kommer inte just nu ihåg vilken som var vem...Men gillade flera idag. Gladast vinner & det var fd. teddybears sthlm, vad hette dom/han?!

Men...
Dilba, har aldrig gillat hennes musik men älskar hennes låt!!
Men...hon ler inte enda gång & ser bara sur & tråkig ut så tyvärr gick den bort.

Mest gillade jag  nog "glada låten" som gick vidare :)
Pernilla också , men tror inte på den i M-sammahang.
och Dannys för den påminde så om gamla goda tiden med de söta små pojkbanden :)
Jag tyckte hela programmet var roligt, men barnen var nog mest lyckliga äver "Surtant".
Essie har tjurat halva dagen för att "vi" vuxna skulle se på tv ikväll. Men så fort surtanten kom så kom även Essis & Olles teaterapor fram.





Mellan varje låt så sitter man bakom soffan som översta bilden Olle djupt koncetrerad på laddning för nästa nummer.....
Byter om & sen är det entre som gäller...Jisses vilka uppträde vi fått ikväll!
Olle Hipp Hopp & Essie Ballet från Paris...

Underbara ungar!! :O)

Tror ni någon från idag vinner melodifestivalen?
Jag tor inte dagens gå vidare är vinnare...men man vet aldrig...
Jag vill höra alla finalister innan jag tror :o)






Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0