Systerdagen...

Vi gav min syster en dag med oss syskon i födelsdagsåresent!
Den dagen va igår!

Vi började med att möta upp syster med sambo & vår kusin med sambo som kommit från sthlm :o)
Lunch blev kräftsoppa hemma hos min bror & C!



Sen åkte vi till Mölndals museum & spanade in 70-talet!




Efter detta skulle vi åkt & fota Syster, men eftersom fotgrafen inte kunde denna helg (vi skulle gjort detta för två veckor sen, men Olle va sjuk då)  så hade hon redan varit där i veckan så nu blev det utefika nere vid sjön.
Kolapaj på menyn såklart...


Tillbaka på RP70 ;) serverades Flötgröt & lite tapas!


Kvällens middag intog vi sedan inne stan på "Puta Madre"
(namnet hade några killar utanför extremt kul åt, de skrattade så de tjöt & sa till varann "att hur -f-n kan man döpa ett ställe till detta...pinsamt ju"  på andra språk betyder det Bordellmamman med lite hårdare utryck...)
Men det var hälrig stämning & servitriserna/bartender var klädda som på 20-talet.
Maten var annolunda men väldigt väldigt god!




Efterrätten & ett par kannor margartitas intogs efter maten på en annan av mina favvostället, Tranqido.
Systers Bananasplit var en riktigt rolig skapelse!




Idag var vi lite småtrötta, men lite utflykt hann vi med innan hemfärden.
Vi åkte in till "Skansen" och åt brunch uppe i tornet.
Det va en riktigt trevlig miljö & smaskig brunch!





SÅ var den Kalashelgen till ända!
Tack alla fina syskon, kusin & sambos/makar för den så bra helgen vi haft ihop!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda Sjölin

wow! Vilken härlig helg! Vad mycket ni hann me och vad annolunda!

Det måste varit uppskattat av din syster att få en sån rolig present!

2011-02-13 @ 19:51:18
Postat av: Syster

Tack för den fina helgen!

jag e jättenöjd å hade tokkul <3



Kram till er alla!

2011-02-13 @ 21:47:18
Postat av: Annica

Vill oxå göra en sådan hel helg.. avis..

2011-02-13 @ 22:26:32
Postat av: Sussi

Men HALLÅÅÅÅÅ!!! En hel månad sedan senaste inlägget, vad händer egentligen??

2011-03-12 @ 21:58:27
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0