Trollen har gått hem nu...

...de hade gått hem så Olle somnade gott & sov sen hela natten! Kom in till oss runt 5 men inget ledsen så det var ju skönt!

Däremot är det ligister som smäller om nätterna.
Måste ju vara hemmagjorda grejer med de knallarna.
Flera saker som är irriterande med detta:

Både jag & Baloo vaknar.
Baloo skäller & jag muttrar
Brevlådor är krångliga att byta på vintern. (vår har inte blivit angripen men man vet aldrig)
Nån kan faktiskt skada sig!
Föräldrar borde hålla sina små ligister inne kl 4 på jullovet.

Vet inte varför...men dessa tankarna fanns inte alls i mitt huvud för sådär 15 år sedan.
Då explosiv hundskit var ett poppis samtalsämne i våra kretsar.....

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Syster

Ha ha lite TANTVARNING på dig nu va! Precis, de va ju ascoolt att de smälldes brevlådor å kastades otäcka saker på mindre omtycktas hus.. Men du kan ju iaf hoppas på att dina änglar inte kommer bete sig när de kommer i den åldern. Good luck!

2011-01-05 @ 19:23:43
Postat av: Anonym

Mina änglar - andras ligister...

Kommer åka runt med bilen med dem i snöre så ingen risk att de får vara ute efter kl 20:00 hehe..

2011-01-05 @ 23:19:27

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0