Härligt att fylla år!

Tokig i födelsedagar! Me like att fira lite!
Morgonen började med sång & paket. Ungarna tog sovmorgon så kl 9 blev jag väckt!


Jag fick en stor kaffe/thekopp med fat, klocka i gummi TooLate & ett stenhjärta av mina fina! 
 
Kvällen firades med familjen! Svärisarna kom förbi på fördrink innan de skulle vidare.
Det fina olivträdet fick jag av dem! Annat bra & fina saker va picknickväska, filt, termos, en härlig badenbaden m tak, parfym, pengar till att fixa nya naglar, pengar som ska gå till högtalare tror jag & lite smått & gott!








Mamma med alla sina barnbarn!







Kvällens Meny va grillade lammkotletter, klyftpotatis tzatiki getost/jordnötssås grekisk sallad.
Efterrätt världens godaste glassbombstårta med hallonmaräng!
Inte så lite impad av mig själv som lyckades med den ;)

Nu...ta tag i söndagen!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: marlen

Härligt med födelsedagar! Stora grattis!

2011-05-15 @ 12:11:02
Postat av: Sussi

hahaha.. roliga bilder!! Äntligen har du bloggen igång, har saknat den tokroliga bloggen och bilderna!!

2011-05-15 @ 21:10:49
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/
Postat av: Syster

Tack för den fina födelsedagsmiddan =)

2011-05-15 @ 21:58:01
Postat av: Annica

Sååå god den såg ut!!! Räknar jag med att få smaka en dag :-).. Pöss!

2011-05-16 @ 08:55:18

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0