Våren 2011...

...har varit proppfull av aktiviteter & annat skoj!
Jag tyckte bloggen blivit tråkig & jobbig, men nu är jag liten sugen igen & behöver få iorning på mina bilder.
Blev inte alls som planen va, att fixa med bilderna istället för att blogga.
Tvärtom blev kameran proppfull med bilder som jag inte orkat kolla igenom ens...Fy skäms!

Så nu ska det bli ordning på det igen, för bloggen gör att jag fotar mer & att jag håller iordning i mapparna!

Finaste som hänt sen sist är ju såklart att min syster fick en liten Stina!
Hon föddes 23/2

Ljuvligt underbar & alldeles ny! Nu bärjar hon redan bli stora tjejen men oj så söööt!

Olle har blivit en stor kille som redan fått skägg:



Jag & Kakan lärde oss i mars att laga Sushi:




Jag träffade vår nya partiledare Håkan Juholt på S-kongressen:
Jag & Leif  som var ombud från Nässjö



Jag sålde min lilla Pärla & köpte en stor (som jag inte kommer på nåt bra namn på, den passar inte att heta Pärlan) Namnförslag kanske? Hobby, syns bakom Pärlan, som faktiskt ska flytta till Spanien!! Pärlan alltså..
Hobbyn bor nu i Halmstad & kommer hem till hösten igen. 

 

Firat Påsk i dagarna fem!






Ställt upp Hobbyn på Tylösand camp där ungarna tog årets första dopp (vi vuxna satt med filt...Olle fick inte bada)


31 april va detta, helt öde på stranden, bara min bror som sitter därnere, maken på väg ner & så kusinerna som rasar i vattnet då...tokar!

Baloo på sennenträff förra helgen:



Sådär! Nu får vi se vad det blir av detta igen!


Välkomna tillbaks!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Å så lul aty du är tillbaka. Har saknat dig men förstår känslan

2011-05-12 @ 20:35:17
Postat av: Yster

Nice! kul att ha dej här igen =)

2011-05-12 @ 22:51:38

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0