Back too Schoool....

Min gamla skola & Essie går i samma klassrum som jag gått i en gång i tiden!
Jag gick 4-6 på Nyhem. Roligt att se att vissa lekar & annat fortfarande lever kvar. Men funderar på hur länge de uppstoppade djuren i källaren ska få bo kvar?!? Nån som minns mullvaden??






Roligt att vara & hälsa på!
Impad av ordningen som ungarna har, leka - städa. Byta grej -leka - städa!
Verkligen inte en grej som inte las tillbaka på sin plats.
Underbart om det kunde följa med hem... ://
Idag hade de fri lek så kanske åker en morgon nästa vecka också!

Sen åkte jag & Olle till Anna på lunch med henne & Lotten & alla grabbarna!
Nu leker de så bra & alla tre är jättegoa ihop så nu har vi en tidsfrist ett tag till att verkligen sitta ner & prata!
Men inte länge kvar innan småkillarna kommer börja röra sig utanför filten!

Sigge, Nelker & Olle, idag 18 nov, bilderna nedan Melker & Olle 21 nov 2008. Hittar ingen bild på Sigge från den tiden. uj uj vad tiden går :///






Nu ska jag iväg på vinokväll med Anna, Lotten & Lina.
Vi kommer sakna vår Smula massor men får skypa sen!
Konstigt att de är borta, skulle precis höra med Anna idag vem som skulle kolla om kvällen med henne...
Men snart hemma!

För övrigt är det bra mycket bättre idag!
Jag kommer få gära mammo & andra undersökningar redan nästa vecka så känns helt ok!
Är jättetacksam för all hjälp jag fått dessa två dagarna!


take Care!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

<3

2011-11-18 @ 22:47:11
Postat av: Anonym

Jaa men Sigge sov väl som vanligt när du fotade de små.. det var ju rätt så vanligt förekommande vid den tiden!! Annat är det nu ;-)

2011-11-20 @ 09:55:13
Postat av: Annica

Olle har blivit så stor, tiden går så himla fort! Hoppas jobb och allt går bra idag, kan väl skypa lite ikväll.. kramis

2011-11-21 @ 13:51:31

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0