Galet rockigt...

Vi gillar ju temafester...vi älskar temafester.
Både jag & maken har ju varit på många under åren så vi har ganska fin samlingg fulsnygga maskerad outfits :o)

Igår var det dags för Tropic Rock!
Hos Randholm var ganska många av gamlingarna samlade. Är alltid roligt att flippa ut lite med gamla gänget!

Roliga kläder, drickaspel, musik, dansa & flippa ut lite med den förymda rökmaskinen...






Men roligast var nog när jag & Emily hämtade pizzor på Jamaica inatt..
Det vart helt proppat med kids & alla skulle dra i mitt hårsvall & kolla om det var äkta....
Men bra att vara förklädd för fick både gå före alla i kön & fick maten jättesnabbt :o)
Många som tog mobilbilder på oss så undrar vart de hamnade...
konstaterade att dagens kids inte brukar ha temapartajer...

Och mycket trevligt att ett helt gäng med grabbar trodde att vi va 24år.. (vilket för dom iårförsig va att vara gamla tanter...)

Roligt roligt!!

Nu väntar jag på mina ungar så vi kan fira lite Pappa dagen som är idag!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica

Blir allt lite avis. Har ALDRIG, eller jo förra sommaren förresten, varit på temaparty. Så kidsen var nog ovana vid synen. Men galet snygga ni var.

2011-11-14 @ 07:47:16

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0