Nyvaken...

Vaknade imorse med världens huvudvärk.
Såndär riktig som man kan kan ha självförfvållat efter en rolig helgkväll.
Skit asså...
Fryser & allmänt groggy.

Hade hoppats på att få göra mammografin idag men det blir det inte såvida inte ett återbud kommer så jag hinner upp, men nu är kl redan 13.
Imorgon ska jag till bröstmottagningen i Eksjö så får se vad de säger.
Känns väldigt inflammatoriskt, det är ju märkligt att jag har exakt samma symtom på båda brösten, öm på samma ställe & tom. knölarna (?) sitter på liknande sätt..men det där med knölarna orkar jag inte klämmas mer efter, hittar bara knutor överallt ända bak i nacken...
Vet ju att min rygg nacke är proppfull med muskelknutor så varför inte därfram också liksom?

Började lyssna på Mia Skäringers "Ave Maria" skrattade gott åt att hon också är sjukdoms-google fanatiker!
Känns ju bra att ha gott sällskap i den ovanan! :)

Skulle suttit med i kommumfullmäktige idag egentligen, årets stora möte med nästa års budget, men då jag mått rätt dåligt över det nya nu (brösten alltså) och inte visste/vet när jag ska på undersökning  tyckte jag det var bäst att sätta in ersättare för mig. Känner också att jag fortfarande inte orkar sitta så & koncetrera mig en heldag/kväll.
Var precis så det funkade med Miljö & Bygg förra veckan 3 timmar.
Men kikade lite på webbtv  innan. Nu var det lunch uppehåll så får se senare. Håller ju på långt inpå kvällen sen så finns tid att hänga med lite!

Kram på er & ha en bra regnig torsdag!!!





Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0