Drömmen om ett barn....

Brukar titta på det programmet!
Igår fälldes en liten tår när paret fick ännu ett minus på pinkepinnen.

Går en liten stund.
Telefonen ringer.
Smulis...
Låter upprymd..frågar vad vi gör..jag vågar inte fråga men i huvudet rullar tankarna..
Är det NU? Är det SÅ? Eller har de bara typ vunnit på triss eller fått nån fin present?

"Tur att badrummet ert är klart, för nu ÅKER VI!!!!"

En dotter, en liten flickbebis, en miniSmula.
Väntar i Columbia på mina fina vänner!

"Så mycket som vi älskar våra barn, så mycket längtar de efter en egen"
En rad från det brev vi fick skriva för två år sen i utredningen som rekommendation.
Nu blir den raden sann.
Snart, om bara några veckor!

Är så himla lycklig för er!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: À

2011-10-28 @ 14:21:14
Postat av: Jessica A

Åh! Fäller glädjetårar här, för några jag inte alls känner! Men jag har ju läst din blogg länge Lindha, och jag minns "Smulis" från famijeliv och deras långa resa mot ett kärleksbarn!

Va underbart!

Och så fint av er- "Så mycket som vi älskar våra barn, så mycket längtar de efter en egen"

Lycka att ha vänner som er, och lycka att äntligen få det där efterlängtade barnet!

Jättegrattis och lycka till, till familjen =)

2011-10-28 @ 20:58:10
Postat av: Me self!

Tack Jessica!!

Kul att du följt oss så länge.

hade du inte blogg innan? (om det är rätt Jessica jag tänker på, klippte dig hos mamma? ) har du kvar den?

2011-10-28 @ 23:33:13
Postat av: Sussi

Men va kuuul!! Äntligen!! Känns som om det tagit 10 år minst :)

Hälsa och grattulera från mig också! Kan bara tänka mig hur söt den lilla tösen är.. åhh.. Jag är verkligen jätteglad för er alla och era familjer, själv hoppas jag på att bli en bra "plast"mamma, det får duga för mig så länge ;)

Kram och pöss!!

2011-10-29 @ 06:54:57
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Visst är det underbart..inte riktigt 10 år men mer än hälften...

Och ja, sötare bebis än den lilla var det längesen jag såg på kort!

DU kommer bli världens bästa plastismorsa ;)



kram!!!

2011-10-29 @ 20:26:40
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Jessica A

Ja det är jag Lindha, jag klipper mig hos din mamma :)

Jo jag hade en blogg, bloggade mycket under graviditeten och första tiden med Tilde, sen la jag ner den :)

Är värdelös på att lämna spår efter mig här och i andra bloggar.. Skärpning! ;) Men läser det gör jag.. Kikar in här var och varannan dag :)

Må så gott!

2011-10-31 @ 18:04:12

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0