En kopp kaffe....

Jag har hemläxa.
Ska göra den idag.
Skriva upp allt jag äter en hel dag. Även små smakbitar som kan slinka ner när man lagar mat.
Men just därför ska jag inte laga nån mat idag...

Börjar kännas i kroppen att nåt är på gång!
Sakta sakta förvandlas jag till en topfit hälsomänniska.
Eller....kanske inte ;) Lagom är bäst!


Jag behöver mest träna upp rygg/nacke.
Många av mina fysiska åkommor (huvudvärk/yrsel/öronsus) kommer från spänningar i nacken.
Enkelt förklarat: med spänningar får blodet inte tillräckligt syre & det ger ovan symtom.
Följer man musklerna på bilder eller modeller ser jag precis hur det hänger ihop. Önskar någon kunde visat det redan i somras, hade sparat mig många hjärnspöken om hemska tumörer o annat...





Lite svårt att träna musklerna i ansiktet...men jag får börja skratta hela tiden så kanske det hjälper ;)



Nehe..slut på rutan för stunden. Ska strax åka till jobbet, idag får jag lift av pappa & min fina systerdotter Stina.
(ja mamma Frida åker väl oxå med, men numer blir hon mer bihang till söta Stina )

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0