Frukostbrunch på Waxis

Vi, jag & Anna hade tänbkt överraksa Smulis & Maken på frukost idag.
Sen blev det att vi talade om det då redan ska åka tidigt nästa lördag & kanske inte hade tid för fler överraksningar nu ;)
Vi blev ett ganska stort gäng som slöt upp & åt & tjötade i Waxblekarns källarvalv!


Nyblivna föräldrar...lugnare denna morgon ;)



Och den lilla...jisses vilken goding! Dom ögonen kommer vi alla drunkna i :o)
Ska fråga Smulis om jag får lägga bilden här sen när de är framme!

(essie är förresten fotografen från bilden på mig & neråt efter det...dukitga tjejen. Nu vill hon ha en egen kamera..)



Ikväll är det Gåruntfesten. Tjurar lite att vi inte kan vara med..
Men men..samtidigt har vi ju barnvakt nästan varje gång vi ber så inte så mkt att göra.men nästa gång ska vi vara förberedda!
Hoppas ni får kul alla mina goa vänner & fira av Smulan med Man ordentligt! För vår del blir ju ingen mer partaj innan jul...och tar det tid i Columbia kan det dröja tills februari innan vi ses igen!





Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0