Snabba veckor...

....veckorna går så fort!!

När man var liten var en vecka som dagens månad!
Herregud, det är ju redan höst! Snart juletid.

Dra på overaller, leta efter vantar & strumpor vareviga morgon. Det var ju nyss varmt & sommar.
Känns som vi åkte till Tylö med blå slottet alldeles nyss...nu ska den redan in i ladan igen.

Visst, denna sommaren blev inte som vi tänkt. Liksom *poff* så försvann den i mina dimmor.
Men trots det har jag ändå en del fina & roliga  minnen kvar!

Jag älskar alla årstider på sina vis....tycker alltid den årstid vi är i är vackrast...

Nu ska jag åka på en annorlunda grej...sen jobba ett par timmar om huvudvärken släpper. ://
Dras med en förkylning som inte ger sig. Typiskt!

Projekt hälsa är oxå påbörjad nu!
I lördags var jag & mamma på¨E3 & vägde in oss.
Om åtta veckor får vi se om det gett nåt resultat.
Jag har mål att komma i mina jeans igen. Gissar på 6-8kg som behöver tränas bort.
men det är inte kilona som gör det, utan känslan att slippa gäddhäng & kärlekshandtag!
Det blir alltså ingen bantnig denna gången, utan små förändringar i maten & träna för att må bra!
Så önska mig lycka till ;)







Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0