Spooky

Tömde tre soppåsar & dammsugarpåsar, letat på varenda hylla & vrå, under sängen, under byråer, rivit & stökat till. Ringen puts väck.
Idag va planen att gå till soptunnan...

När jag skulle gå & lägga mig stötte jag emot en grej på hyllan vid sovrumsdörren så den åkte in bakom, tog upp den.
Fick en sån Deja Vu & såg bara mina röda målarbyxor som hänger bakom dörren...
Bankande hjärta...leta i fickorna...
Bland spackelpapper ligger...ja vad tror ni :o)
Hade fel om att det låg i hylla, men det jag mest kom ihåg va ju att det skulle ligga ihop med spackelpapper.
Och det gjorde den!

Och det andra roliga är att jag hittat lite andra smycken som varit på vift så nu är ordningen återställd!





Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0