Plommon &n trerätters!

Baloo varit på visit hela förra veckan. Varit mysigt!
Visste sen förut att han älskar björnbär..men plommon?!?!
Tur att jag plockat upp det mesta dagen innan när han va hos pappa ett par timmar.
Han va som en dammsugare över gräsmattan!!



Mamma har hjälpt mig i trädgården att komma ifatt lite & få iordning både där & nere i källarn!
Tack fina Mamma för all hjälp!!!



Lördagen hade vi lite matorgie med Smullan & maken hennes!







Förrätt:
Parmasakinka med parmesan & briekräm, machete med mango, päron, nötter & honung
Huvudrätt:
Rotsakslåda, hemvispad Bea, grillat!!
Efterrätt:
Mattias underbara halloncheesecake.

Smask vad mätta vi blev!!!!






Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Mysigt!!!

2011-09-21 @ 22:18:58
Postat av: Annica

Mysigt!!!

2011-09-21 @ 22:19:23

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0