My Work..och lite svanskit...

Har varit på vackra Djurö utanför storsta på kurs. Tajt schema, ingen täckning på internet, och viktigast av allt skoskav.... gav ingen tid för att valla runt mig i de fina omgivningarna, otroligt fint ute skärgården med soluppgång över isarna!!

Vi har pysslat med villkor & tolkning av dessa!
Av alla gånger jag varit iväg, är denna kurs mest komprimerad men mest intressant!
Visst saknar man ibland att åka iväg en hel vecka, men hellre snabbt & relevant än ändlösa redogörelser om ett organsinationsschema vi aldrig möter..



Ok..erkänner att det var lite trist att höra kursinfo...tider osv. det får vi ju på papper så
kändes kanske lite trist att höra på, och har ju jobbat med detta sen 2007 så lite har ju faktiskt
fastnat där uppe...då under sån info pimpar man sin namnskylt. (Eftersom internet inte funkade..haha..)

Sen, föruom taxichaffinen - 310kr att åka från C till skanstulll - ja jag blev l u r a d. (men det får jobbet pröjsa)
så var det den vackra svanen då...

Vi var tre syndare, två av oss stod under tak. Vi hörde vårtecken-svan däruppe i skyn som flaxxade med sina vita vingar & gapade på svanspråk.
Nr3 som stod utanför taket, vände upp huvudet för att titta på detta fina stråk av svanar.
Jag ser bara att han (nr3) kastar sig inåt taket, hör samtidigt #splash splash# ljud.
Det vackra vårtecknet släppte ifrån sig...
Visst har sett ett antal svan-skitar runt sjön & de är stora..men när de flaxar däruppe i luften.
Oj Oj...ett stråk på 5m med svanskit, med avslutning på nr3:s jacka.
Ledde till mycke skratt, och lite skrubbtvätt på toa för nr3







Nedan...fler än jag som gillar att rita i paint..
Svanar är iallafall inge snälla, men vackra!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monixx

Hahahaha! gillar svanen. :)

Paint är kul.

Mindre kul med svanskiten, då blir man ju inte superglad.

Ha en fin lördag!

2012-02-11 @ 09:24:07
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0