Snart...bebis!

Trodde vi inte, att Kakans mage skulle få frodas på detta viset!
Kan förstå att hon längtar efter sin lille nu efter två månader på sjukhus!
Men nu är hon hemma igen utan restriktioner att bara ligga som en säl i soffan.
V 36 nånting nu, så gott som färdigbakad!





Med Liam i magen..nästan precis en månad innan han damp ut redan v24!
Hade en bild till som va 2-3veckor innan, men vet inte om Kakan uppskattar att jag lägger ut en sittande bad-bild där bäbismagen mest ser ut som hon käkat för många Kakor  ;)

Efter visat Essie den fina magen i kameran, berättade hon att jag redan ska bli mormor...



Hm...hoppas hon ruvar länge på den magen!!



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0