Mumsfilibabba

Nytt år nytt liv brukar man väl säga..
Har satt igång mig själv med en rivstart. Behöver verkligen verkligen bli av med kebabrullarna nu.
Usch vad jag slarvat & inte insett att jag kan äta som innan.
Men men..nu är jag på banan i huvudet igen så nu ska det banne mig funka!!

Min rivstart kör i två eller tre veckor, sen ska jag börja träna & så blir deet mumsig GI på menyn.
Klarar nog inte några pass på gymmet nu, men ska köra bandet, PW:s & lite styrketräning nästa vecka.
(rivstarten är inte alltför energigivande...)






Hey ho lets go...


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Linda Sjölin

Låter gott och nyttigt!

Duktig du e! :-)

2012-01-11 @ 22:49:14
Postat av: Linda Sjölin

Smoothien ska jag absolut pröva!!!!!

2012-01-11 @ 22:50:07
Postat av: Lindha

Ja testa den, faktiskt rätt ok. Om man vill gotta till den kan man ju ha turkyoggi i också.

2012-01-12 @ 08:23:20

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0