Bästa Pannkakorna som finns!

Jag har ju sällan eller aldrig lyckats med pannkakor.
Möjligtvis plättar, eller på en pytteliten ny teflonpanna. Provat alla möjliga & omöjliga recept men det liksom vill sig inte. Om jag lyckades nån gång & änså använde samma recept nästa, blev det ändå just "pannkaka" av smeten.

Förra året eller nåt sånt kom en liten bok på Ica tror jag, Sveriges Husman, där folk skickat in sina bästa recept.
Testade dessa pannkakor, och jag lovar, har aldrig misslyckats med dem när jag följt receptet!
(händer ju ibland att allt inte finns, eller att jag tror jag kan utantill - not)

Plättar, pannkakaor stora som pizzor, tunna, frasiga, tjockare, bruna, ljusa....ja faktiskt, med detta recept kan man göra underverk!
Me Love!

(jag hoppar över socker, kardemumman & att det ska stå ett tag i kylen)





Så en del av syprojektet, vi ska riva altanen nu, så kan vara bra att kunna sitta nånstans med tak över huvudet tills det nya är klart:



Sidokuddar kvar, och kanske orka måla möblerna vita?!





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Vad duktig du är! Sytt så fina saker.

Underbar matta under utebordet? Får man fråga var du hittat den?;)

2012-03-29 @ 22:00:30
Postat av: Anonym

syr inte så bra, men tycker det är skoj!

Mattan köpte jag på Indiska när jag flyttade in till Rille för massor år sen, 50kr ifall jag skulle få en tjej nångång. Essie har haft den i sitt rum innan, men sen blev det en ful fläck som inte går bort :/

2012-03-29 @ 22:30:33
Postat av: Anna G

Ser väldigt mysigt ut! =)

2012-03-31 @ 09:38:37

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0