Detta charmtroll, lilla yrväder...

Idag har vi haft yrvädret på besök.
Hemma hos sig eller när Kakan & P är med, är han som en minitornado. När de inte är med, är Essie & Olle de bästa barnvaketerna. Himmelsblå ögon följer varje steg de tar.
Liam, som vilken dag som helst blir storebror :)
Kan inte fatta att han varit så liten som ett smörpaket!
Litet syskon kommer nog nästan vara större än Liam är nu då h*n typ bokat Kakans mage i evighet. Bråka så redan v 22 & sen mojsa sig kvar tills det snart är övertid...
Fy skäms..lille skrutt.
Men vi väntar & när Kakan mer ser ut & känner sig som en svullen maräng är det mys att passa Liam!


Detta är mamma Kaka & pappa Fotbollskos lilla stolthet, sen att han liknar pappa upp i dan är läskigt..
Fick ett sms för ett par veckor sen där mina ungar påpekade att Liams föräldrar såg så konstiga ut..
men det var ju Putte, som två-treåring på 70-talet ;)


Lite ljus i vårt rosa träd, inspirerat av Sussie, men jag vet inte, men kan det gå troll i vår trädgård?






Godnatt på er, och kom ihåg att "mirakel" finns. Yrvädret Liam är levande bevis på det!




Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0