Min lilla vampyr...

Lyxen med lite större barn som mina numer tillhör, är att man ibland kan ta en tupplur.
Idag tänkte jag Olle & jag skulle sussa en timme eller två, speciellt som jag sov typ tre timmar inatt.
Vet inte varför, övertrött? Eller så sov jag för mycket tidigare i veckan när jag var urusel. Kl 02 inatt var jag nere & åt en macka. 04 vaknade Olle & ville ha medicin, 05 vaknade han igen & va på toa. 06:15 steg Essie upp, hon brukar vara på sitt rum eller komma in i vår säng igen med en bok eller nåt...idag valde hon sin Barbie häst som går..jättekul i sängen!! (den låter såklart också)

Olle var iallfal inte trött, han hade 39.2 imorse, men sen så gott som feberfri hela dagen.
Han sa till mig:
"om du vilar mamma, så kollar jag lite på Thomas Tåget & kanske ritar lite i min målarbok, om du lovar spela trollspel sen"
Bra deal kände jag.
Sov ganska gott med lite kortare gluggar för OlleKontroll med öronen, är väl nån inställs mammagrej, att man kan sova med ett halvt öra liksom.
Men se..det kan jag inte samtidigt & det blev jag varse om när jag slog upp mina brun/gröna.

"Jag leker att jag är en vampyr! Är det mycket blod?"



Bilderna visar inte hur han såg ut på armarna & inuti öronen...
Lilla Bus!
men såklart spelade vi trollspelet!
Det är riktigt roligt, så ett bra tips om ni ska köpa nåt skoj i påskäggen!



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0