PicNic

Igår cyklade jag & barnen ut på picnic.
Men vädret kändes lite kyligt så vi inkvarterade oss på mammas & pappas altan istället!






Sen inkvarterade vi oss här för natten & ungarna fick bada!
Först gick det lugnt till...sen blev det lite vildare  :o)







Titta vad jag hittade på mitt sd kort i kameran, ingen aning om att de låg där, vet att vi fixade med dem i PS för att ta bort plåstret Essie har vid ögat :o)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

Smart me picnic på altanen ;) Kom du i badkaret själv då? Minns när ja låg där i godan ro å min kära sambo talade om för vildingarna att ja badade.. hade plötligt två glada tjejer i vattnet då!

2012-04-01 @ 23:23:03

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0