det regnar här i Götet idaaaaag...

...och är kallt!

Igår var vi hos min syster & fick min favorit Flygande Jacob & en specialtårta!!



Idag  skulle vi  averka dagen i Slottskogen, men det blev en tur i stan med lilla TuffTuffågen Stinsen,
leksakståget som Olle säger.
Då Maken & barnen satt längst bak lngade jag över kameran till honom..nu när jag kollade..inte en enda bild..
Tråkmåns!!

Men om ni besöker Göteborg ska ni absolut kolla in Maritiman!
Min systers arbetsplats bland ubåt, spejare, spanare, småbåtar, mellanstora båtar med fyr mm.
Lite har man hjärtat i halsgropen bland alla relingar men det finns flytvstar att låna, och faktiskt ganska roligt att spana in hur de jobbade på havens böljor förr i tiden :o)

Här väntar vi på leksakståget...



Sen blev det shopping hela eftermiddagen ute i Frölunda!
jag köpte fina skor som passar finemang till mina nya accesoarier jag fått i födelsedagspresent :)



Fick ett paket till av Pappa & mamma innan vi åkte, och i det var det fina armbandet till halsbandet jag fick i måndags!
Syster kontrade med en snygg scarfs som passar till!
Och ett jättefint armband till i en annan modell & ett pippigult nagellack :O)

Nu har ungarna kollat på tomtarna & vi ska ner & sussa i vårt lånehus i Göteborg :o)
Bror & C är i husvagnen, så faktiskt lite ovant tomt att vara här utan att huset är fullt!




Kanske liiite bättreväder imorgon tack?!
Annars åker vi till Ikea & barnen får vara på Småland en timme  ;)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Frida

ha ha, klart man skall gå på båtar i Göteborg!

See ya soon!

2012-05-22 @ 15:17:18

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0