EfterFest på Våran Balkong!!!!

Nja..jag vet inte det jag!
Kanske borde vänta med bjudningar på altan & balkonger ett tag....


Utanför köket...Det är inte koppargolv även om det säkert ska se ut så (under trall varför?!).
Så hoppas inga koppartjuvar tro sig bli rika nu när det står öppet...höhö..




Uppealtanen...måste ju säga att vi har ganska grym utsikt från både nere & uppe.
Essies balkong har bäst läge, men hon sov när jag fotade så ville inte riskera att trilla ner...

Lådorna ska snart fyllas med roliga kryddor, tomater & paprikor jag fått av en granne :o)
(Just nu fungerar lådorna som skräpcontainer, & kom häromdagen på att de kunde fyllas med det vita teglet maken skulle bygga nåt fint av..efter fem år i rabatten var de både gröna & luggslitna, men fungerar ju utmärkt som fyll! )

Efter Midsommar, då blir det EfterFest på våran Balkong!




Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0