Efterfest snart kanske...

Spännande när man lejer ut jobb till andra och ser framstegen varje dag!
Det som är gjort nu hade tagit oss....e v i g h e t !!
Fint blir det också & försöker tänka mig fram om nån månad då allt kommer var klart!



Har visst fel dator idag så blir inga förebilder just idag.
Lite strul med avgrävda kablar & getingar som är sura för deras bon är borta har de haft, men annars flyter det på med bra fart!


Sista bilden är min "medelhavsträdgård" och fy sjutton vad jag slet igår för att få i fyll och grus! Men snart ska det odlas & fixas i mina låddor! Skulle jag tröttna är de enkla att fylla upp med vintergrönt!



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0