Olle Hjärta Moa = Sant...

Igår viskades det här hemma att Moa var kär i Olle, de stora tjejerna pressade nog fram ett mini ja från Moa.
Olle är egentlöigen kär i Lukas, men han kunde ta Moa också.

Idag när jag hämtade Olle var han helt överlycklig!
Han skulle gifta sig! Med Moa!!

Jaha...okej, bara att susa hem & fixa bröllop!



Sådär..uppklädda till tänderna & Olle gav Moa en vacker rosa Diamantring!
Nån puss ville hon inte ha, men Olle smackade in en på kinden..
Och det var flera Nej innan hon sa ja..
Efter bjöd hennes pappa på glass till oss i församlingen!

Olle försvann sen för att provbo, men sen kom han hem & sa att han flyttar dit när han blivit pappa..
Jisses...hoppas att det dröjer innan han blir det & att han flyttar hemifrån innan..
Sen lekte de nygifta här en stund, och Olle berättade för ala som råkade vara i närheten att nu var nygift!
När Moa skulle gå hem ville han absolut ge en puss, men si där, EN puss på kinden som Moa fick vid vigslen fick minsann räcka, så hon kutade hem så fort benen bar och en kärlekskrank Olle efter.
När han kom fram till deras hus kom han på att han behövde kissa, så det gjorde han inne hos dem.
Tillbaka hos mig kom han på att han därför glömt pussa henne..
"Men jag kan pussas imorgon på dagis istället!"
Undra jag om Moa kommer längta mer till att börja förskoleklass till hösten?
Speciellt som jag misstänker att de stora tjejerna fattat fel, för Moas mamma sa att det var en Oliver hon hade sin kärlek hos..inte Olle :o)




Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0