Tisdag

datorn håller nog på att Krascha!! Så nu MÅSTE jag lägga över bilderna på nåt annat minne eller bränna över. Tänk om alla bilder försvinner?!!! Vad gör man då? Iåförsig finns ju en del utlagda på nätet, men det är ju bara ett fåtal. Usch vilken ångest jag får av att bara tänka på det!
Annars finns det inget av vikt på min dator. Bara bilderna!

Har lämnat bustuss på dagis & borde verkligen börja här hemma en stund nu & sortera grejer. Vår pappershög med räkningar & andra "ska-göra-grejer är Giganstisk! Så trist att jag inte ens orkar börja sortera.
Men ska betala räkningarna idag iallafall & känna mig som en god samarit när banken, elen, bilmekanikern & andra får ta del av MINA pengar! Varför ska man behöva betala? Undrar om man kan fråga banken om jag fixar fika till dem varje dag så borde jag ju få gratis lån...eller?

Måste ner i källarn också & rota bland julgrejerna. Vet att 95% av ljuststakarna är trasiga. När jag packade ner det förra året "var det ju så änge kvar till jul" och nu är den snart här.....
Så lite koll på vad som ska lagas så det blir fint i fönsren till helgen.
Skulle plocka mossa också till pyssel...bara de tatt nu är mossan täckt med massa snö!
Får låna en trådlös hårfön & tina upp ute i skogen.
En stadstur hade jag också planerat in idag. åste ha tag på en overall till Olle & det finns en superfin på Lindex som säkert inte finns här men får gå ner & kika.
ojoj....dags att ta tag i dagen om jag ska hinna nåt. (men jag har skottat i 45 minuter iallafall så lite duktig är jag allt!)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Huja, men jag har nog fått den högsta lönen får i år denna månaden.. superglad

Köp USB minne och lägg över bilderna, eller en extern hårddisk, smidigare än att bränna ut på skivor! Har precis haft kurs för P hur han skulle säkra upp sina bilder och få mer minne över på sin dator.. ;)

Vi har nu klarat slutmålet på FOLO!!! Men har fullt upp hela denna veckan ändå!! askul detta du!!

2008-11-25 @ 20:07:26
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Lindha

GRATTIS!!! Gu vad skoj Sussi! Vill också Åka FOLO bil det är ju så roligt om

n jobbigt :-) Ses snart kram!

2008-11-26 @ 09:58:52
URL: http://mchutney.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0