Nöff Nöff....

Nu är vi besprutade.
Ja inte sambon då. Han stod utanför i korridoren & grät stora krokodiltårar ;)
Men jag & barnen har tagit.
Det var bara 16 rosa lappar före mig. Till min stora lycka räknade jag ut att det borde ta kanske 30 minuter.
Tji fick jag.
När det är gubbar över 50 (säkert direktörer & andra viktiga...) så sätter de 8 st på att vaccinera gula lappar & bara 2 st på de rosa lapparna.
De rosa lapparna är ju inte heller bara en person, utan hela familjer.
Lite surt var det att vänta. Jag har ju köfobi.
Men till slut efter 1.5 timme  & två kanelbullar senare blev det vår tur.

Ikväll har pappa varit här & byggt pepparkakshus. Mysigt!

Olle har varit på 18-månaders koll.
Han vägde 11650gram & var 82.8cm lång. Jag tycker han ser mycke större ut. Men det är nog allt hans hår.
Enligt kurvan ligger han en hel under. Tills han bärjade gå låg han strax över, efter det strax under.

Imorgon blir det tidigt upp.
6:45 ska vi åka till Helsingborg från Jönköping. Sen är det alltså julbord & efter det äntligen Winnerbäck!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Varför tog inte R? Är det spruträdslan som satte stopp? Jag tog Lucas och åkte till bodafors i dag. 10 minuter tog det från att vi kom in tills att vi var ute. Hur tyckte Ester om det då, hon som såg fram emot det så?

2009-12-08 @ 22:04:15
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Ida *Meya o Tex mamma*

Tackartackar :P tror nu faktiskt efter att ja kollat lite att jag bara haft för mycke tvätt där i :$ ska göra ett nytt försök imorgon annars tar jag tag i de som måstes

2009-12-08 @ 22:50:23
URL: http://idaelisa.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0