Den lilla hemligheten börjar bli stor!

Börjar med att gratta Micka, Freddie & Emilia till det nya tillskottet i familjen! En liten Kille (vad annars detta pojkår... :) )
Hoppas allt gått bra & ni nu får en härlig bebissommar hemma!

Nån därute kanske minns att jag hade en skojig hemlis för ett tag sen :o)
Saken var den att två veckor efter den dagen skulle vi haft tjejkväll & då skulle den avslöjas. Nu blev det ingen tjejväll den gången & vissa saker vill man ju avslöja själfv för de närmsta så därför kunde jag ju inte outa nåt här.
Men nu börjar den lilla hemlisen bli för stor för att dölja & Kakan är ju stirrig över att nån ska tro hon bara är lite lönnis över magen :o)
Så är det alltså inte utan en liten Minikaka som ligger därinne & planerar ploppa ut i höst!



Så himla roligt & jag är så glad för henne & Putte!
Sen blir det ju förhoppningsvis fler barn bland älskade vännerna inom närmsta året. Så småbebisar att pussa på kommer det nog finnas ett bra tag framöver!



Idag blir det Pippi i parken, köpa tyg till Pärlans dynor,fixa lite hemma & sen partaj med hundklubben ikväll.
Så fullt upp hela dagen, precis som vanligt ;o)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: ღ MONIXX ღ

Grattis till Sara önskar jag! Vad roligt!!

Hälsa!

2009-06-27 @ 18:45:10
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är alltid väldigt trevligt när det är sådana där roliga hemlisar.. :-) Har oxå en sådan hemlis men den får jag allt vänta med lite till o avslöja - precis pga samma anledning som för din del!



När ger ni er iväg med Pärlan igen då? Ska du klä om dynorna?

2009-06-27 @ 21:01:09
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Yster

Grattis kakan!

Dynot till pärlan, men den var ju jättesät i sina småblommiga, hittade en bikini på H&M i samma blommor till dig, sen saknas bara klanoverallerna! PUSS

2009-06-28 @ 08:54:43
Postat av: Gabriella

GRATTIS Sara till liten därinne =)

Va roligt!!!

Undra vilken vecka?



Kommer Du ihåg att jag frågade Dig Lindha när jag var hemma hos Dig sist?

Kände det på mig =)



Hoppas att ni mår bra i värmen.

Semester?

2009-06-29 @ 13:14:53
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Sussi

Grattis Sara!!

men jag har vetatdet ett bra tag nu!! ;)



Trevlig semester med husvagnen Lindha!! Hoppas ni hittar campingplats!! Var hos din mamma idag och kapade kaluffsen rejält!!



Kram

2009-06-29 @ 23:08:09
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0